Bissie – Best In Show veteran

Bästa Bissie har gjort det igen och kommer hem med en hel hög rosetter. Idag var vi på Svenska vorstehklubben Småland-Östergötlands nationella utställning. Eftersom husse sitter med i styrelsen och det var styrelsemöte ställde vi givetvis upp och visade gamla Bissie, som ju trivs som fisken i vattnet när hon får springa i ringen.

Dagens resultat blev Excellent, ck, Bästa veteran, BIM och BIS veteran!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Please Wait